Snattare!

Tisdag kvall. Autumn och jag lekte loss i Walmart supercenter.
Efter det akte vi till the Mall. Gick in till snobbaffaren Dillard's. Provade kanske 5 par jeans var. Jag kopte tva par. Autumn lamnade alla sina i provrummet. Nar jag har betalat mina gar vi ut ur Dillard's och gar mot en annan affar. Da springer sakerhetsvakten efter oss och stoppar oss. Kommer inte ihag exakt vad han sa, men FUL var han. Sa iaf nagot om att vi hade stulit ett par Big Star, vilka kostar typ $ 140. Ehm hell no! Jag hade fan betalat for min skit. Visade kvittot. Autumn hade bara en liten vaska dar de omojligt hade kunnat fa plats, men han var antagligen uttrakad, for vi maste folja med honom genom hela affaren och in i ett litet sakerhetsrum. Dar maste hon tomma hela vaskan samt ta av sig kladerna for att visa att hon inte hade dem pa sig. Jag var sa javla forbannad och kunde inte sluta kafta mot dem. Naturligtvis hade vi inte tagit nagonting, vilket de tydligt kunde se. Sa de slapte oss utan att knappt be om ursakt. Ville sparka ner hela affaren, de skamde verkligen ut oss. BOGAR!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0