Operation Prom Night

Forsov mig nan timme i morse. Justin och Kyle kom och hamtade mig och vi at frukost pa Chick File. At en chicken burrito eftersom det ar CINCO DE MAYO idag! Iaf, skippade forsta lektionen. Nar vi kom till skolan skulle alla seniors och juniors pa bussar. Akte till en jattestor kyrka i Pleasant Grove. Var L-E (min skola) Hooks High School samt New Boston High School.
Det var utomhus och 32 grader! Svettades eftersom jag hade pa mig svart dum som jag ar. Iaf, det borjade med en mamma som holl ett tal och berattade om hennes 17ariga dotter som gick i Arkansas High (15 minuter harifran) och blev dodad utan drink and driving. Det var riktigt sorligt att se henne sta dar med graten i halsen och beratta om det. For ovrigt ar det tusen ganger vanligare med drink and driving har an det ar hemma i Sverige.
Efter det spelades det upp en teater scen. De hade slatt sonder 2 bilar drankt dem i blod och hade doda, samt skadade personer dar. De spelade upp hela scenen. 3 polisbilar kom, 2 ambulanser, samt en brandbil. Sedan kom aven en helikopter! Var otroligt maffigt och man fick gashud samt tarar i ogonen.

Har ar han som spelade den berusade foraren pa vag hem fran balen. Dodade 2 personer, samt skadade 2.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0