GRADUATION!!

Klockan 9 var det mandatory ovning infor kvallen. Var i en gigantisk kyrka i PG (det rika omradet i Texarkana).
Vi gick igenom hur och vart vi skulle ga och hur vi skulle ta emot vart diplom osv. Tog 3 timmar.
Efter det at vi lunch pa McAlister's Kyrsten, Jessica, Brianne och jag. Alskar det stallet.



Sen letade vi svart hogklackade skor som var ett maste den kvallen.
Kl 4 startade Kyrsten's graduationparty med hennes slakt och mig och Shelby. At, at, och at igen.
Hennes farmor gav mig 25 dollar aven da jag aldrig hade traffat henne.



Sjalva graduation tog ungefar 2.5 timmar och det var varldens basta kansla nagonsin!



Mina vardforaldrar tog mig till Olive Garden och efter det vart det party vid sjon.
UNDERBAR DAG! :D
For mer bilder, kolla facebook.

Btw, ser ni tasseln pa hatten? Man borjar med att ha den pa vanster sida, nar sedan alla har gatt over scenen och fatt sitt diplom byter man till hoger sida.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0