Thursday

Nu var det redan torsdag och bara en dag kvar i skolan innan det är helg igen :) Går alltid så fort när vi är lediga på måndagar (vilket vi är rätt ofta eftersom alla höogtider alltid faller in där).
Skippade fotbollsträningen idag for att åka till Chicken Express och äta med Jessica och hennes pojkvän. Vilket vill säga lägga på sig ett halv extra kilo. Verkligen ALLT är friterat här! ALLT! Jag tycker det ar så vidrigt, men ngt måste man ju äta... För lunchen i skolan mättar ingenting. Vi tar med oss egen mat, men jag föredrar att sova några minuter extra istället för att göra matsäck på morgonen..
Och gratis påfyllning av läsk får man överallt med.
Dessutom är allt så billigt, Ben&Jerry's o allt det där kostar inte mkt alls här. Vilket är farligt.

Pratade om fördomar om Sverige och Europa idag.
De trodde tex. att europeer hade fula tänder, aldrig rakade sig, firade thanksgiving och inte hade någon måne...

Nu ska jag plugga resten av kvällen, har en massa nu. Men ska väl inte klaga för det är det första jag behöver plugga sedan september. Men har blivit så himla lat. Hur ska jag klara NV när jag kommer tillbaka hem??

Bella Bacon är fortfarande lika skygg.. Någon som vet hur man tämjer en grisekno? Var är Emil i Lönneberga när man behöver honom?

Sen så saknar jag mina New York vänner och rum 412 en massa!

Kommentarer
Postat av: Malin

Saknar dig också!

Tack :) Haha, visste inte om du ville att jag skulle lägga upp dom, men visst kan jag göra det ;)

2010-01-23 @ 04:56:03
URL: http://malingardeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0