Bella Bacon

Nar jag kom hem i mandagskvall hade mina vardforaldrar en overraskning at mig. De hade skaffat en lite baby gris eftersom jag alltid har velat ha en! Sa himla gullig!
Hjalp mig garna med namnforslag, Bella Bacon later kanske lite grymt?
An sa lange ar hon jatteradd for oss, och gud vad hogt hon kan skrika och gud vad hart hon kan bita! Men jobbar pa det... Maste matas och klappas varje dag for att goras tam.


Antingen ar drickskillsen inte de basta an, eller sa forsoker hon dranka sig..

Hade fotbollsmatch idag med efter skolan. Forta hemma matchen och den var emot Texas High. Jag spelar mitfield, sa blir massa spring hela tiden. Forlora med 8-0 haha! Men vi visste redan det pa satt och vis... 

Kommentarer
Postat av: Mirre

Fan vad sööööööt! :D tycker bacon va rätt sött, haha. vart håller grisen till? Inne?! :O

2010-01-21 @ 21:19:34
URL: http://mirdjam.blogg.se/
Postat av: Asa

Nej, nej grisen ar utomhus... Hon ar icke rumsren... ;)

2010-01-22 @ 00:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0