I'm in love with my life!

Alrighty! Helgen har varit kul! I lördagskväll gick jag ut och åt på Outback (en stekresturang) med Thomas och Mary. Det var jättegott! Dock var det 40 minuters väntetid.. Men vad gör väl det med trevligt sällskap? Jag älskar dem! Det var dit jag gick innan Homecoming och har inte varit där sen sist. Dumma Mary lämnade mitt mobilnummer på kvittot till servitören..
Efter det blev det ett snabbt besök på Hooters. En resturang där stadens snyggaste tjejer jobbar som servitriser. I magtröjor och kort-kort. Kändes lite skumt att sitta där när man själv var tjej.
Sen skjutsa han hem oss till mig och vi sov ute i Campern. Såg på Seven Pounds, dansade och åt mina svenska chokladbollar med glass.
Söndag var kyrkan i stort sett hela dagen och vi anornade en söndagsmiddag för 8 pers på kvällen.

Idag var det skola igen. Snoozade en hel timme imorse! Känns som att jag skulle behöva 2 dygn utav somn för att må bra och bli pigg igen. Hoppade över dushen imorse också om ni ville veta det, haha.
På teaterlektionen pratade vi Mamma Mia och ABBA.
Fotbollsträning på eftermiddagen. Autumn drar ner mina shorts och jag moonar for allihopa (inkluderat ett helt kill-lag) i en sekund. Game on! Resten av träningen bestod mest av att jaga varandra, dra i shorts och av att putta ner varandra i leran.

Efter träningen ringde vi Domino's pizza och hade 10 minuter på oss att race:a dit. För man vill inte komma försent till dramaövningen... tro mig... Som tur var blev min kompis inte stoppad av polisen, för den stackaren har just fått sitt korkort.

Nu ska jag vänta på att mitt hår torkar så jag kan gå och lägga mig! För somnar jag med håret blött så blir det en mardröm imorgonbitti.
Jag älskar High School och USA!

Så tänkte jag bara säga att gör inte narr av Victoria Silvstedt för att hon slänger in engelska ord här och där. (Som Hey Baberiba-gänget gör). För det är faktiskt riktigt svårt, och jag måste skriva väldigt sakta i denna blogg for att det ska bli korrekt svenska. Vilket det ändå aldrig blir, haha..

Godnatt sweethearts!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Fan åsa, kollade bilder från sommaren 2008 o de va fan helt underbart, vilken sommar! Vill ha en likadan sommaren 2010? :D

2010-02-04 @ 18:09:06
URL: http://mirdjam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0