School

Gahhh jag ar sa himla trott! Klockan ar nastan 10 pa kvallen har och jag kom just hem fran skolan. Ar sa nastan varenda dag. Kommer efter i matten for att jag aldrig orkar gora laxorna. Och varenda morgon ar fruktansvard jobbig. Snoozar i 30 min. Blir sen till skolan (tardy som det heter har)

Iaf, min historialarare berattade igar om nar han var en footballsspelande Junior i High School har i Texarkana for 35 ar sen och han blev arg pa en 9de klassare som var uppkaftig mot honom.
Man blir hart straffad om man slass i skolan. Pa den tiden vart man agad for det, men nu for tiden blir man forflyttad till en straffskola i 5 veckor.
Iaf, sa han vantade tills skolan var over och slangde da in honom i bagaget och korde till Spring Lake Park som ligger har i stan. Sen dumpa han honom i sjon och stack darifran, haha. Sa himla skon!

Fotbollsmatch idag... Mot Pleasant Grove. Forlora med 5-0. Ahh jag blir sa trott pa det!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0