Haircut!

En av mina larare (cheerleader lararen) har varit orolig over mitt hår som har blivit gront.
Så hon pratade med sin frisor och fixade en tid for mig att gå dit for en gratis makeover varde 2000 kr.
Så himla snallt!
Det tog 3 timmar allt som allt att fixa mitt hår. Gick dit 10 imorse och var inte klar forran 13. De borjade med någon behandling som tog bort den grona skiftningen. Sen la de in mork/mellan blonda slingor i samma farg som mitt naturliga.
Sista blev det en toppning.
Ser ut som en helt annan tjej och har inte riktigt vant mig an, men det ser sa mycket friskare ut och det grona ar borta :)

Efteråt kom Autumn och Becca och hamtade mig. Vi åkte och fixade våra Sadie Hawkin's t-shirts.
Sadie Hawkin's ar en skoldans, precis som homecoming, men tjejen ska bjuda ut killen samt betala for allting. Men jag tanker inte bjuda ut nagon så går med mina kompisar istallet och har dubbelt så kul :)
Man ska heller inte kla upp sig. Man går i jeans och t-shirt. Det anda ar att man ska matcha med de man går med.

Ikvall ska vi grilla fick har hemma och ha lite folk over.

Ha en bra kvall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0