Crazy Friday

Fredagen innan halloween. Caitlyn kom over till mig och larde sig lite svenska. Hade youtubeparty med. Vi akte over o hamtade Mary och akte till en stor halloweenaffar med alla sorters kostymer. Efter typ 2,5 timmar var vi antlige klara dar. Caitlyn sket i det, jag hittade en baseball kostym och Mary en domare, vilken hon senare kom att byta ut.
At oss proppmatta pa Golden Coralls buffe.
Hem och byggde ngn sorts sang i vardagsrummet och sag pa film halva natten. Var tungt att ga upp kl 6 morgonen darpa for att aka pa distriktmasterskap i cross country.
Det gick valdigt bra dock, och jag fick min medalj :D


Prova kostymer och peruker

Elvis Presley look-alike


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0